ترانس تک پولیش واحد کیلوگرم

نام محصول قیمت
ترانس پولیش ۶ متری سایز ۶تماس بگیرید
ترانس پولیش ۶ متری سایز ۸
تماس بگیرید
ترانس پولیش ۶ متری سایز ۱۰
تماس بگیرید
ترانس پولیش ۶ متری سایز ۱۲
تماس بگیرید
ترانس پولیش ۶ متری سایز ۱۴
تماس بگیرید
ترانس پولیش ۶ متری سایز ۱۶
تماس بگیرید
ترانس پولیش ۶ متری سایز ۱۸
تماس بگیرید
ترانس پولیش ۶ متری سایز ۲۰
تماس بگیرید
ترانس پولیش ۶ متری سایز ۲۲
تماس بگیرید
ترانس پولیش ۶ متری سایز ۲۵
تماس بگیرید

ترانس تک پولیش

فهرست مطالب

میلگرد ترانس تک پولیش (Single-Polished Trans) یک نوع میلگرد فولادی است که به صورت استاندارد با یک سطح پولیش شده تولید می‌شود.
این نوع میلگرد اغلب با پوششی از روغن که برای حفاظت از سطح آن هنگام حمل و نگهداری استفاده می شود، تحویل داده می‌شود.
میلگرد ترانس تک پولیش عمدتاً در صنایع مختلف مانند ساختمان‌سازی، صنعت خودروسازی، ماشین‌سازی و صنایع فلزی استفاده می‌شود.
این نوع میلگرد اغلب برای استفاده در مصارفی که ظاهر زیبا و سطح صاف مهم است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میلگرد ترانس تک پولیش چیست؟
برای مثال، میلگردهایی که در ساخت و نصب درب‌ها، پنجره‌ها، مبلمان، تجهیزات صنعتی و قطعات ماشین‌آلات استفاده می‌شوند، ممکن است از میلگرد ترانس تک پولیش ساخته شوند.
بهتر است بدانید که مزیت اصلی میلگرد ترانس تک پولیش، سطح صاف و ظاهر زیبای آن است که مناسب برای کاربردهایی است که نیاز به دقت و ظاهر مهم دارند. همچنین، پوشش روغنی که بر روی سطح آن قرار داده می‌شود، می‌تواند در حفاظت از آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی و در نتیجه افزایش طول عمر آن مفید باشد.
البته باید توجه داشته باشید که مشخصات دقیق و استفاده‌های میلگرد ترانس تک پولیش می‌توانند به استانداردها و نیازهای مشتری بستگی داشته  باشند، بنابراین در صورت نیاز به اطلاعات دقیق‌تر، منابع مربوطه را مورد مطالعه قرار دهید یا با تأیید کننده معتبر تماس بگیرید‌ تا شما را در انتخاب صحیح این میلگرد ها با توجه به نوع مصرف آن راهنمایی کنند.

اندازه و سایز میلگردهای ترانس تک پولیش

میلگردهای ترانس تک پولیش در اندازه‌ها و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند، و انتخاب اندازه و سایز میلگرد بستگی به نیازهای خاص هر پروژه و استانداردهای مشتری دارد.
در زیر برخی از اندازه‌ها و سایزهای معمول میلگردهای ترانس تک پولیش ذکر شده است.

۱-قطر
میلگردهای ترانس تک پولیش عموماً در قطرهای مختلفی تولید می‌شوند.
معمولاً این قطرها از ۶ میلیمتر تا ۳۶ میلیمتر با توجه به نیاز مشتری انتخاب میشوند که می‌تواند متغیر باشد.

اندازه و سایز میلگردهای ترانس تک پولیش

۲-طول
طول میلگردهای ترانس تک پولیش ممکن است متغیر باشد و بستگی به نیازهای مشتری و استفاده مورد نظر دارد.
این میلگردها معمولاً در طول‌های استاندارد مانند ۶ متر تولید می‌شوند، اما ممکن است در طول‌های دیگری نیز در دسترس باشند.

۳-وزن
وزن میلگردهای ترانس تک پولیش بستگی به قطر و طول آنها دارد.
هر اندازه و سایز میلگرد دارای وزن خاصی است که با توجه به مشخصات فیزیکی آن قابل استفاده است.

قیمت میلگرد تک پولیش

قیمت میلگرد تک پولیش ممکن است به عوامل متعددی بستگی داشته باشد که با توجه به نوع و کاربرد آن متفاوت است، از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱-سایز و ابعاد میلگرد
قیمت میلگرد تک پولیش تا حدود بسیار زیادی به قطر و طول آن بستگی دارد.
میلگردهای بزرگتر و بلندتر به دلیل به کار رفتن میزان زیاد مواد خام اولیه مورد نیاز، قیمت بیشتری دارند.

۲-جنس و نوع فولاد
قیمت میلگردهای ترانس تک پولیش همچنین به جنس و نوع فولاد استفاده شده در تولید آن نیز بستگی دارد.
فولادهای با خواص خاص و درجه‌های بالاتر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند و طبیعتا فولاد هایی که از کیفیت کمتری برخوردار هستند از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

۳-تقاضا و عرضه
عوامل تقاضا و عرضه در بازار نیز می‌توانند تأثیری در قیمت میلگرد تک پولیش داشته باشند. برای مثال تغییرات در بازار و عوامل اقتصادی همچون تحریم ها، افزایش قیمت دلار و …می‌توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.

قیمت میلگرد تک پولیش

۴-شرکت و تامین‌کننده
شرکت و تامین‌کننده از جمله عواملی هستند که می‌توانند بر قیمت میلگرد تک پولیش تأثیر بگذارند.
قیمت‌ها ممکن است بین تامین‌کنندگان مختلف متفاوت باشند.

۵- تعداد شاخه‌ها
یکی دیگر از عوامل تعیین کننده و اثر گذار در قیمت نهایی میلگرد های تک پولیش، تعداد شاخه‌های آن است که انتخاب آن ها به نحوه و مکان استفاده از آن ها بستگی دارد.

۶- هزینه حمل و نقل
هنگام خرید میلگردهای تک پولیش حتماً هزینه های حمل و نقل را نیز در نظر بگیرید و با توجه به آن میلگردهای مورد نظرتان را خریداری کنید.
با توجه به موارد گفته شده باید گفت قیمت میلگرد های تراس تک پولیش متغیر بوده و شما عزیزان میتوانید با توجه به نیازتان آن ها را انتخاب کنید.

ویژگی‌های میلگردهای تک پولیش

میلگردهای تک پولیش معمولاً سطحی صاف، صیقلی و براق دارند.
این میلگردها در ابتدا میله های فولادی بسیار مستحکم و غیر مسطح بودند که با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و مجهز تراش داده شده و طی مراحلی دارای ویژگی های منحصر به فردی نظیر درخشندگي، مسطح بودن و یکدستی، استحکام بسیار بالا، زیبایی و … شده اند. مراحل

۱-اسید شویی
این مرحله شامل قرار دادن فلز در حرارت بسیار بالا ( ۸۲ تا ۹۲ درجه سانتیگراد) و در مجاورت هیدروکلریک اسید می‌شود.

۲-سرتراشی
این مرحله شامل تراشیدن میله خام به اندازه ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر برای عبور از غالب می‌شود.

ویژگی‌های میلگردهای تک پولیش

۳-کشش کاری
این مرحله نیز عبور دادن فلز از غالب های مخصوص و قفل شدن سر میلگرد با استفاده از فشار اهرم میشود.

۴- تابگیری
مرحله آخر با برش میلگرد ها حدود ۳ تا ۴ سانتی متر شروع و با گذراندن از دستگاه تابگیری مخصوص و یکدستی آن ها به پایان می‌رسد.
تمامی این مراحل و ویژگی ها سبب شده تا میلگردهای تک پولیش به یکی از پرکاربردترین و معروف‌ترین میلگردها تبدیل شوند و در نتیجه همواره بتوانیم شاهد فروش بالا و مطلوبی از آنها در بازار و کاربرد گسترده آنها در صنعت های گوناگون باشیم.

کاربردهای میلگردهای تراس تک پولیش

همانطور که گفته شد ویژگی های بسیار عالی  میلگردهای تراس تک پولیش سبب افزایش کاربرد و در نتیجه افزایش روزافزون تقاضای آن ها در بازار شده است.
در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربردهای این میلگردها اشاره خواهیم کرد.

۱- خودروسازی
استحکام و دوام بالای میلگردهای تک پولیش سبب شده تا بتوان از آنها در صنعت خودروسازی استفاده کرد. در واقع استفاده از این میلگرد ها در ساخت خودرو سبب کاهش آسیب پذیری بدنه و سایر قسمت های خودرو می‌شود.

۲- تولید وسیله‌های ورزشی
جلا و صیقلی بودن میلگردهای تک پولیش باعث شده تا بتوان از آنها برای ساخت وسیله‌های ورزشی گوناگون نظیر برخی وزنه‌ها، بارفیکس‌ها و … استفاده کرد.

۳- استفاده در انواع سازه‌ها
برای ساخت برخی سازه‌های عمرانی و ساختمانی از میلگردهای تک پولیش استفاده می‌شود، چرا که این میلگردها ظاهر زیبا و استحکام بالایی دارند و در نتیجه نهایی را مطلوب خواهد کرد.

۴- استفاده در انواع هواکش‌ها
از میلگردهای تک پولیش برای ساخت برخی از هواکش‌های موجود در کارخانه‌ها، کارگاه ها، سالن‌ها، ادارات و … استفاده می‌شود.

۵- ماشین آلات و صنعت
ویژگی‌های منحصر به فرد این میلگردها سبب شده است تا بتوان از آنها برای ساخت لوازم خانگی، دستگاه‌ها و ماشین آلات موجود در کارخانه‌ها استفاده کرد.
همچنین بهتر است بدانید که در سالهای اخیر میلگرد های تراس تک پوش به دلیل تنوع بسیار زیاد در اندازه و ابعاد به یکی از پرکاربردترین میلگردها تبدیل شده‌اند.
نکاتی که هنگام خرید میلگردهای تراس تک پوش باید به آن توجه داشته باشید.

کاربردهای میلگردهای تراس تک پولیش

۱- هنگام خرید و هنگام دریافت میلگردهای تراس تک پوش به عدم زنگ زدگی و فرسوده نبودن سطح آنها توجه کافی را داشته باشید. ( تغییر رنگ فلز اصلی ترین نشانه فرسودگی یا زنگ زدگی آن است. )

۲- حتماً پیش از خرید و پس از خرید این میلگردها ابعاد و اندازه آنها را به طور دقیق بررسی و یادداشت کنید.

۳- پیش از خرید میلگردهای تراس تک پوش حتماً از معتبر بودن شرکت فروشنده و کیفیت خدمات آن اطمینان حاصل فرمایید.

۴- اگر در زمینه خرید میلگرد آگاهی و دانش کافی آن را ندارید، حتماً از یک راهنما یا فرد باتجربه کمک بگیرید.

۵- از اصالت و کیفیت این محصول فولادی مطمئن شوید، باید بدانید که این محصولات حتما باید گواهینامه و استانداردهای لازم را داشته باشند.

۶- حتما از قیمت های استاندارد این میلگردها در شرکت های مختلف آگاهی کامل را داشته باشید و کیفیت فولاد را نیز در نظر بگیرید.

۷- مطمئن شوید که میلگرد های خریداری شده شما تقلبی نیست و با خرید این میلگرد ها از شرکت ها و کارخانه های با سابقه و معتبر از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.
با رعایت کامل نکات گفته شده می‌توان امید داشت که شما عزیزان خریدی مطمئن، به صرفه و عالی داشته باشید و از کاربردهای کم نظیر میلگردهای تراس تک پولیش بهره کافی را داشته باشید.
میلگردهای تراس تک پولیش یکی از بهترین و پرکاربردترین میلگردها در سراسر کشور هستند که با توجه به کاربردهای منحصر به فردشان نظیر جلا و زیبایی، استحکام و مقاومت بالا، آسیب پذیری کم، درخشندگی و… شهرت زیادی پیدا کرده و به تولید انبوه رسیده اند.

فروش میلگرد پولیش

فروش میلگرد پولیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت و ساز و صنعت ساختمان است. این نوع میلگرد با کیفیت بالا و پوشش پولیش شده‌ای که دارد، ویژگی‌ها و مزایای بسیاری برای کاربران خود دارد که آن را از سایر محصولات بازار متمایز می‌کند.
یکی از ویژگی‌های اصلی فروش میلگرد پولیش، کیفیت بالای آن است.
این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فرآوری مدرن تولید می‌شود، که به کاربران اطمینان می‌دهد که از یک محصول قابل اعتماد و با دوام استفاده می‌کنند.
با پوشش پولیش شده، میلگرد از زنگ‌زدگی و خوردگی محافظت می‌شود.
این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا از محصولات با ظاهری زیبا و بدون عیب لذت ببرند و در عین حال مقاومت و دوام لازم را برای کاربردهای مختلف داشته باشند.
علاوه بر این، میلگرد پولیش به دلیل کیفیت بالا، مقاومت در برابر فشار و تحمل وزن بالا، مناسب برای استفاده در ساخت و ساز و پروژه‌های صنعتی مختلف است. این محصول به کاربران امکان می‌دهد تا در هر نوع پروژه‌ای، از سازه‌هایی با عمر طولانی و عملکرد بی‌نقص بهره‌مند شوند.
بنابراین، فروش میلگرد پولیش با ترکیبی از کیفیت بالا، پوشش محافظ، و مقاومت بیشتر، از سایر محصولات موجود در بازار برجسته است و گزینه‌ی ایده‌آلی برای کسانی است که به دنبال کارایی و اعتمادپذیری در پروژه‌های خود هستند.

اطلاع از فروش های ویژه

لطفاً شماره موبایل خود را در سیستم خبرنامه ما ثبت نمایید.